Search





Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 78350528 8737500
2016 Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі Дідова, Т.; Титаренко, О. Conference Papers 32241066 24844843
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers 1132672909 -1305977456
2016 Роль практично орієнтованих начальних завдань у підготовці сучасних ПР-фахівців в університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 11586368 15854599
2016 Innovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communication Gritsenko, Y. Conference Papers 977899308 621123173
2016 Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Conference Papers 9220344 5649655
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 4788201 10036153
2016 Зовнішня реклама в культурному просторі міста: пошук гендерної дискримінації в Одесі Грінченко, Я.С.; Постовік, П.Р.; Фесенко, Т.Г. Conference Papers 122107517 124588324
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 454212821 1838672126
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1359053548 355633609
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -663632985 1401334116